onsdag 25 juli 2012

Sommar förkylning!

Vaknade imorse och var helt täppt i hela huvudet >.< meen jag drog mig upp och kämpade iväg till jobbet, 6.45-15.30 var det som gällde. Har ju gått bra :) trodde dock jag hade lite feber där ett tag, men insåg sen att det bara var allmänt varmt och klibbigt idag xD

Hemma blev det en powernap ^^ och sedan har jag faktiskt bara slappat i soffan med mamma och pappa :) har kollat på Paparazzi, riktigt bra var den!

Nu sitter jag mest och funderar på om man ska gå och lägga sig nu och hoppas att man får sova ut lite imorgon? Chansen är dock inte jättestor, vaknar automatiskt tidigt >.<

Fick mina fina haremsbyxor igår ^^ bild kommer nog imorgon, om inte jag till och med fixar en ikväll :p
Fick även mail om att mina jobbarskor jag beställt inte fanns i lager, och kommer att levereras först 15 augusti -___-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar