tisdag 17 juli 2012

Oväntad dag

Klev upp fem imorse och fick sällskap av pappa till frukosten (: sen var det bara att trampa iväg på cykeln och börja jobba, 6.45-15.15 idag, dagen har gått otroligt fort!

När jag kom hem var ingen annan hemma, efter ett tag kom mamma hem och berättar att pappa ligger inne på sjukhuset ''/ då han ramlat vid snickrandet på altanen och brutit armen! -___-  som tur var hittade dem inga andra frakturer än på armen. Men han ligger fortfarande inne och väntar på att få armen opererad..var tydligen en riktigt ful fraktur ''/ operationen blir förhoppningsvis imorgonbitti så han får komma hem sen, så ska jag och mamma pyssla om honom! <3 ^^

Annars idag har vi varit en sväng och hälsat på pappa, men blev inte så länge då han var rätt trött av smärtlindringen (:
Sen har vi softat med bön middag :p och nu sitter vi och myser i soffan till någon knasig film. Vi har även pysslat om oss lite, mamma har tagit ett fotbad och jag har gjort mani -&pedi ^^

Imorgon och på torsdag är jag ledig, skulle egentligen åkt till Umeå och hälsat på Bella, men blir att vara hemma och få hem pappa istället (:
Annars hoppas jag mest på att det blir samma fina väder imorgon som vi haft idag..så man har någon ledig dag med sol denna sommaren åtminstone!


2 kommentarer: