onsdag 18 juli 2012

Sol och ledighet :D

Skönt att vakna 5.11 efter enbart två timmars sömn..när man är ledig till på köpet! >.< somnade visserligen en stund i soffan sen :p

På förmiddagen har jag bara solat och läst Twilight (har läst ut sista boken idag...vad ska jag nu läsa?!), och väntat på några besked från sjukhuset om pappas operation, sist jag pratade med han var vid typ nio tiden, då hade han inte hört nått..men förhoppningsvis fick han veta nått på ronden.

Som sagt har jag mest solat idag, nu har det börjat bli lite molnigare, ska nog hitta mig en annan bok att läsa sedan fortsätta att bara ta det lugnt ^^


Jag fick förresten hem mitt fina armband som jag vann på tradera ^^ och idag vann jag även ett par skor..men sen märkte jag att jag inte har så mycke mer pengar på kontot -__- så får hejda skoköpandet..så typiskt då det ligger två annonser med skor jag vill ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar