söndag 15 juli 2012

Härliga helg

Efter jobbet i fredags cyklade jag hem i värsta regnet någonsin! Råkade även bedöma djupet på en vattenpöl lite fel xD jag blev genomdränkt! Bilden gör det inte rättvist hur blöt jag var xD Tror inte mina converse är rätt färg än :p gjorde mig sedan iordning och var in på systemet en sväng, sedan körde jag med min fina bil till Junsele :)

Där blev det middag och fest, mycket trevligt må jag säga, på kvällen/natten åkte vi ut i skogen till nått dansställe :p

Igår var jag liite sleten, men det trotsade vi och åkte en sväng till Åsele marknad, var mycket att titta på, men blev inget köp, vi var inte där så länge heller..var så trist väder :p

Tillbaka i Junsele blev det tacomiddag, och sedan lite vinsippande till ost och kex :) väldigt trevlig kväll det med! Sist med inte minst tittade vi på In Time -riktigt bra var den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar