onsdag 11 juli 2012

Bus, arbete och kvällsbesök

Dagen förmiddag har varit riktigt lugn, det har busats lite med Lo innan hon och mamma Andrea drog hem till Junsele skogarna igen (: annars har det blivit en dusch och slappande :P



13.30 - 21.30 var det jobba som gällde! Kvällen har varit rätt lugn tycker jag, den har gått fort fast ändå långsamt xD kanske mest för att jag känt mig trött hela dagen ''/

Hemma väntade ett helt gäng på att jag skulle komma så att de fick sig lite kaffe och kladdkaka ^^ det var kusinerna samt moster + man som var och hälsade på för att gratta mig på namnsdagen n___n man tackar!!

Sista delen av kvällen kommer nog inte bli så händelserik, mest kika på tv och må gott. Sen blir det läggdags för att ladda inför en ny jobbkväll imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar