måndag 2 juli 2012

Ny vecka!

Full med jobb! Men går passen lika fort som det gjort ikväll så ska det nog inte vara någon fara (:

Igår efter att vi kom hem från Junsele hände inte så jättemycke, mamma o pappa var duktiga och snickrade på med altanen, medan jag tror jag måste varit sympatibakis med syster och Jonas som var på bröllop xD för jag var så sjukt trött hela dagen! Somnade i soffan flera gånger!

Minns inte om det var i förmiddags eller igår som vi satt och tittade på något program om livets utveckling på jorden, i alla fall blev jag nästa lite irriterad då jag inte riktigt kan förstå hur forskare m.m. kan säga så mycket om djuren som fanns förr, bara genom att kolla på gamla fossiler?! Jag tycker ju inte man säkert kan veta hur djuret sett ut eller om den hade tarmar eller inte (!) bara genom att titta på ett litet avtryck i en gammal sten? Men det kanske bara är jag som inte fattar? xP

Började denna dagen med att kolla mig i spegeln och se att jag är helt svullen över ena ögonlocket..såg helt sjukt ut! xD Fick nämligen ett myggbett där igårmorse, och det syndes imorse kan jag säga :p men efter en springtur, och lite frisk luft så la sig svullnaden ^^ Sen blev det dusch och slappande tills klockan blev ett, så fick jag skjuts till jobbet av pappa ^^ det regnade ju så! Sen gick det fort tills klockan var 21.15, tror jag föredrar att jobba kväll faktiskt (:

Så nu är man hemma igen, slappa lite vid tvn innan det är dags att sova, jobba kväll imorgon med.

(bild från helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar