söndag 2 november 2014

Halloween?

Helgen börjar ta slut, dock har jag två pass kvar innan min jobbhelg är över. 
Är lite avispå alla som varit på Halloween fest, det är ju så roligt att spöka ut sig :p 
Men har inte märkt av så mycket att det är Halloween, förutom lite statusuppdateringar här och var på folk som ska ut å festa. Har inte sett till några 'bus-eller-godis-barn', ingen som knackat på hos mig iaf :p

Men nu har jag iaf tisdag att se fram emot, för då kommer nämligen Tage hem! :D han har ju varit bort göör länge! Ska bli skönt att slippa vara ensam hemma, och faktiskt ha någon att prata med hemma -är ju inte samma att prata i telefon tycker jag, jag är ingen 'telefon-pratar-människa'- 

Blev så less här i torsdags då jag trodde att allt med fönstrena var färdigt, så jag hade ju börjat ställa tillbaka allt och det såg rätt så bra ut här igen. Nejdå, då kommer dem och ska slita ut sovrummet och balkongdelen igen för att utsidorna var vita istället för bruna :s 
Men nu ska dem vara färdiga...säger dem iaf, men det har dem ju sagt innan med "/

Så imorn efter lite träning så tänkte jag försöka städa undan här ordentligt så Tage kommer hem till en fin lägenhet ^^ 

Nu ska jag nog göra ett ryck och tvätta lite och stöka undan i köket, så är det inte lika mycket att ta tag i imorgon :)

Bjuder på lite söndagsselfies i brist på annat att visa..hade ju varit roligare att visa någon Halloween utspökning..men får väl slå till desto hårdare nästa år ;p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar