onsdag 19 november 2014

Sjukstuga och shopping

Det där med att tröttheten förhoppningsvis skulle försvinna gick ju si sådär. Blev istället febrig och ännu tröttare >.< vilket gjorde att jag missade två jobbnätter -_-
Men nu känner jag mig så gott som frisk! ^^ Ser fram emot att gå till jobbet igen..så skönt att känna så, att verkligen trivas på sitt jobb  ^^

Under mina sjukdagar har inte mycket produktivt hänt. Igår var jag och Tage däremot ner på stan för att försöka hitta lite olika saker. Bland annat hittade jag en julklapp åt Lo -systerdottern-, hittade äntligen också hängare till gardinerna -sånna som hör till skenor- Classes dem har allt man behöver dem ;)
Gick även in på Östersunds Blomster och använde upp alla blomstercheckarna jag har hamstrat ^^ Blev tre fina blommor, vet bara att den gula heter Leopold spira :p är ju inte direkt någon blomfantast :p Nu hoppas vi bara att dem får vara ifred för katterna...och att vi inte har ihjäl dem xD



Kan också tillägga att jag igår fick en väldigt trevligt samtal. Den 1 januari får vi nämligen en garageplats! Äntligen!! Ska bli så skönt att slippa flytta bilen varje kväll pga. datumparkering, plus att 420kr i månaden istället för 2.200kr vissa månader inte heller kommer kännas fel! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar