tisdag 4 november 2014

Sambon återvänder

Hola! Klev upp åtta för att hinna med att städa lite innan Tage anländer! :D Äntligen!
Får nog dricka mycket kaffe för energi, för har sovit ganska kasst då jag haft två katter som stökat i princip hela natten >.<  lite skillnad från igår då jag klev upp en kvart innan klockan ringde :o -har väl aldrig hänt innan- gick till jobbet och var jättepigg ^^

Ska idag även göra ett försök att lösa mitt parkeringsproblem, är så less på att köra runt mellan datumparkeringar och dessutom betala hutalöst mycket för det!

Ja annars ska det som sagt städas här innan jag åker för att hämta Tage på flygplatsen ^^ får väl se vad det blir för väder att köra i, skulle typ blir -17 idag -från +8 igår- och snöa sisådär 20-30cm. Just nu snöar det ju faktiskt, men var mer åt regnhållet för bara någon minut sedan.

I eftermiddag kanske jag fortsätter på min bild jag började rita igår, är rätt nöjd än så länge :) men för blir det att introducera Tage för Otto ^^

Iih, ska bli så roligt att få hem min sambo igen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar