fredag 10 januari 2014

Shopaholic

Hade i förrgår en riktig shopaholic dag, det är ju såå roligt ^^ gick på stan i två timmar, vilket är väldigt ovanligt då jag går ensam, brukar tycka det är så tråkigt att shoppa själv. Men jag hittade nästan allt jag skulle ha..har nämligen påbörjat en massa småprojekt här hemma, men kan inte säga mer än så då det ska vara lite av en överraskning när Tage kommer hem, se om han märker vad jag ändrat på ;p
Fortsatte även att shoppa när jag kom hem xD blev lite smink från Elf också ska jag snart äntligen kunna göra egen chai latte hemma ^^ för jag har nämligen beställt en Tassimo :D


Igår satt jag uppe ALLDELES för länge! Nördade ner mig i alla mina porträtt som jag ska göra xD Sen ett långt samtal med min Tage på de xD somnade nog inte förrän halv fem imorse >.< klev upp halv elva idag, och har mest suttit i soffan, ritat lite, och nyss tagit en promenad för att hämta ut paket. Ska väl fortsätta att rita lite, sen ladda för lite träning, måste bota träningsvärken jag fick av gårdagens träning med lite mera träning ;p härligt när man känner att det tar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar