söndag 19 januari 2014

Tillskott i familjen

Är något sleten i kroppen idag efter gårdagens dagstripp till Falun. Där blev det trevlig lunch och shopping med syster Bella, fick kika in på hennes jobb med (Dalarna Museum) ^^

Sedan åkte vi för att hämta upp det egentliga syftet med resan (bara plus att Bella var "hemma"), nämligen att hämta familjen Boväng/Westergrens nya medlem :D



Hon är en afrikansk pygméigelkott ^^ Än är vi inte hundra på vad vi ska kalla henne, men just nu testar jag Zola. Andra förslag är; Uzzi, Malou, Dagmar, Berit och Doris. Har ni några förslag?
Än så länge är hon mest skygg och gömmer sig mest i filtarna jag gjort till hennes lilla krypin, men såsmåningom så vänjer hon sig vid nya stället (: men hon är söt fast hon bara väser och bollar ihop sig ;p

Idag blir nog bara en slappedag, kanske får jag nått vettigt gjort. Men först ska jag bara glo på tv, för tillfället Livet på BB. Ska bara försöka återhämta mig efter gårdagens körning, känner mig helt mörbultad i hela kroppen, dessutom känns det som om en förkylning är på ingång >.<

Men kan tycka att det var väldigt nyttigt för mig att köra igår i detta vinterväglag, då jag varit så åk/körrädd sedan vintern då vi sladdade (mest nedförsbackar och vänstersvängar som jag ogillar), för ju längre jag körde desto mindre osäker blev jag (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar