måndag 13 januari 2014

Snökaos i söder?

Sitter här i soffan efter kvällsjobb och tittar på nyheterna där de säger att det börjat snöa i Skåne och lite här och var i söder. Redan massa bilar/lastbilar som kört av vägen och ambulanserna kommer inte fram fort nog för att det är halt..får mig att fundera på hur folk där nere kör. Borde kanske komma till Norrland för lite vinterkurs? ;p Jag menar det kan ju inte var mycket halare där nere än vad det är här? Man får väl anpassa körningen lite efter väglaget. Sen säger jag absolut inte att alla i Norrland är experter på att köra i vinterväglag..finns nötter här med :p 

Aja, nu ska jag nog träna lite, sen bara ta det lugnt ett par timmar (?) innan läggdags, och sova ut ordentligt imorgon, är ju trots allt ledig ;p men har lite saker att fixa med..ska bland annat hämta hem min efterlängtade Tassimo! :D

Har ju inte lagt upp senaste bilden jag gjort..blev dock inte särskilt nöjd då jag fick göra den mörkare än jag först tänkt då min Grey1 penna tog slut >.< så då blev vissa skuggor alldeles för mörka ''/

Talia Castellano

Nej som sagt, nu rulla ut yoga mattan innan jag däckar av trötthet :p känns typ som att jag hade kunnat sova hur gott som helst även om jag hade sovit lika krokigt som Chessie xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar