torsdag 24 oktober 2013

Jobb, planer och mysterium

Då var man hemma och landat efter ännu ett kvällspass, blir ännu ett imorgon, sedan extra inhopp på lördag. 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är sugen att göra så mycket så jag vet inte vad jag ska välja xD vilket dilemma!

Fick iaf lite vettigt gjort i förmiddags, jag har nämligen bokat en tid för lilla Chessie att kastreras, 31/10 08:10 lämnar vi in lillfisen på Ejras Djurklinik. Även fast det gick bra med kasteringen av Nima så är jag lite nervös, trots att Chessie är 2år så är hon så liten. Men det komma nog gå jättebra!

För att övergå till nått helt annat..
Det här med Maria som hittades i Grekland, hur knasigt är inte det egentligen? Nu påstår dem att de hittat hennes biologiska föräldrar i Bulgarien, men är det bara jag som tycker det är lite märkligt att några av de påstådda 8-10 biologiska barn hon hade sedan tidigare verkar vara riktiga lintottar, medan föräldrarna är betydligt mörkare? Verkar ju mer som att hon har kidnappat barn för att sedan sälja vidare? Alltihop verkar bara väldigt konstigt -verkligen ett mysterium!
Hoppas dem omhändertar alla dem här barnen, för dem såg inte fullt friska ut ''/ och att allt snart reder ut sig runt Maria.


Nu ska jag nog dra mig från Aftonbladet och sätta mig och vara lite kreativ istället (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar