måndag 21 oktober 2013

Alanya

Nuså tänkte jag ta mig lite tid att visa lite bilder från Alanya, Turkiet (: 

Hotellet Grand Okan, kan varmt rekommenderas!

Första frukosten bestod av whiskey och Twix då vi anlände så sent att vi sov över frukosttiden :p

Poolområdet


Den lilla gravida katten som för det mesta hängde på vår balkong (:

Efter mycket möda fick jag och Linnea tag på en melon som det kunde göras drink i ^^

Utflykt till Alanya Castle.


Tage på Alanyas gamla gator.


Nästan överallt där man beställde mat fick man förrättsbröd med jättegod salsa. Vårat bröd var lite extra långt :p

Vi var på bazaar där det såldes MASSOR av frukt.

Tage i hamnen (:

Vi tog en båttur runt berget där Alanya Castle ligger. Massor av grottor runt om.

Just den här grottan gick rakt igenom berget, killen kilade genom och dök sedan ca 50m ^^ *lite smått avundsjuk*

Men vi fick hoppa i havet från båten istället (:

Finns massor av fler bilder. Några av dem finns att beskåda på min facebook, och även Linnea har lagt upp lite bilder (: Har även lite filmklipp som jag kanske lägger upp senare om jag får till det :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar