fredag 27 mars 2015

Snöig fredag

En snöig ledig fredag blev det minsann! :o trodde ju verkligen att våren var på ingång, men icke! 

Dagen har varit lugn, rätt skönt att bara slappa ^^ tog en promenad upp på Ica för att hämta paket och köpa kattsand. Nu börjar dem sista Kina paketen att ramla in :) idag kom två enkla tränigslinnen, ett par träningstights (som jag måste träna mig i xD dem var vääldigt låga i midjan nämligen, men lite löpning och squats borde väl fixa de ;) och även ett par skor, skitsnygga imo, men har blivit knas med storlekarna tror jag, beställde en 7a som är 37,5/38, på skon står det 39, men dem är små som 36or :s så är det någon som har små fötter som är sugen på nya skor så tänkte jag sälja dem och köpa nya i större storlek :p


Det är precis så jag får i foten (barfota), men tårna blir lite vikta xD så tror inte det är hållbart i längden :p

Nu ska jag ta och träna lite, komma igång lite smått efter dunderförkylningen. Sen ska det lagas middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar