torsdag 9 april 2015

Nattjobb, skola och systuga

Mellan nattjobb, är helt dagavill xD men har åtminstone kommit underfund med att jag jobbar natt till natten igen xD trodde det var tisdag igår så "jag har ju en hel daag ledig innan nästa nattpass på torsdag"..men nej ;p 

Sökte igår skola till hösten, så nu återstår bara att se om jag kommer in för att plugga till barnsjuksköterska ^^ sökte även kursen som jag varit intresserad av såå länge, nämligen spädbarnspsykologi. Plus att jag sökte en grundkurs i arabiska :o hade varit sjukt häftigt (och användbart) att kunna det! 

Fick hem alla mina fina tyger igår med :D så idag ska jag placera mig framför symaskinen och hoppas på att resultatet blir bra xD 
Igår satt jag mest och sorterade alla mönster jag införskaffat, så nu har jag ordning och reda på dem ;p

Fick igår hem ännu ett plagg från Kina ^^ denna gången en superskön haremdress, kommer vara hur bra som helt till sommaren :)

Men nu som sagt, en dejt med kaffekoppen och symaskinen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar