onsdag 18 mars 2015

Det här med att vara sjuk...

..börjar bli liite tröttsamt! Måste ju ha väldigt kasst immunförsvar då jag får den ena förkylningen efter den andra >.< 
Börjar ju bli lite less på att hosta så jag nästan kräks, inte känna någon lukt och snyta ut en del av hjärnan varje morgon "/

Nu vill jag verkligen bli frisk så jag kan komma igång med min träning. Och återgå till jobbet, får ju dåligt samvete av att vara hemma sjuk, eftersom det betyder att någon annan måste jobba på sin lediga dag om det fattas folk :s

Som jag har lagt ut på instagram (@noranbara), så kommer jag börja göra Reborn dockor :) många..väldigt många tydligen, tycker att dem är läskiga och att det är wierd att ha en. Men det är också väldigt många som gillar dem. Jag kommer själv inte bli någon samlare av dessa, utan kommer att sälja dem. 
Än har jag inte börjat, behöver några få grejer till som jag förhoppningsvis hittar på ica :)

Fick häromdagen inspiration till att rita :) vilket var väldigt länge sedan! Är lite smågrejer som jag inte är nöjd med, men over all..rätt nöjd :) 

Får väl se om inspirationen faller in igen snart, hade ju varit trevligt ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar