fredag 5 september 2014

Sims nördande och fototest

Då var det fredag igen..känns som veckorna bara rusar fram! :o Men det är ju positivt på så vis att det kryper närmre och närmre avresan till Turkiet ^^

Har inte hänt så mycket spännande sedan sist jag skrev. Har mest jobbat eller varit hemma och slappat.
Igår, efter mycket om och men, köpte jag The Sims 4 :o :p och det är huur roligt som helst! ^^ Tänkte först inte köpa det för trodde att min dator ändå inte kommer klara av det...men det klarade en galant! ...än så länge iaf xD kändes ju inte så jättelockande att köpa ny dator för 8-10k bara för att kunna spela Sims :p


Har idag lekt lite med kameran, testat de nya linserna lite ^^ Im in love! Kommer bli mycket macrobilder framöver kan jag lova! :D Är ju ännu inget proffs, men det är bara att öva öva öva ^^




Parfymerna jag fick i brevlådan idag ^^ köpta på eBay, betalade lika mycket för båda som jag skulle fått betala för enbart Versace:en här i Sverige (: och den andra går inte ens att hitta i Sverige -inte vad jag vet iaf- 

Tage ville också testa macron lite ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar