tisdag 12 maj 2015

Länge sedan sist

Ja det var ett tag sedan jag skrev nått inlägg :s har varit ganska så trött och inte haft energi till mycket. 

Sedan sist har jag i alla fall sytt lite från min gigantiska tyghög ^^ har blivit bla en "kuvössko/toffla" som bebisen boas om i i kuvösen :) var lite pilligt att få ihop, blev inte jättetjusig om man kollar nära men med lite övning blir det kankse bra :) sen håller jag på med en till body. 


Sen har jag typ fått igång träningen. Gått med hos Innerjoy och är helnöjd med deras utbud på gruppträningar. Dem har jättemånga virituella grupper varje dag, så alltid någon tid som passar alla för att vara med :) Idag var jag på Pilates och igår hotmojo yoga (dessa dock inte virituella), imorgon blir det paus efter jobbet om det inte är lika fint väder som idag, för då blir det nog en springtur..måste ju börja träna inför Vårruset :)

Dock börjar jag få lite panikångest över allt jag vill göra och alla projekt jag har igång. Har bla en resväska som ska bli kattbädd som jag kommit halvvägs på sedan har den bara stått i flera veckor. Sen vill jag sy mer och rita mer, måste bara hitta energin! 

Funderar förresten på att överge Blogger och blogspot och börjar skriva på Nouw istället. Är inte helt nöjd med hur Blogger funkar nämligen. Men ska jag flytta vill jag göra det med stil xD så håller på att knåpa ihop en ny header, men vet inte riktigt hur jag vill ha det. 
Men tills dess får ni dras med samma gamla tråkiga header och bloggportal :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar