onsdag 30 juli 2014

Hola

Här har det inte blivit mycket skrivet på ett tag! :o får ju bli ändring på de! 
Har inte så mycket att uppdatera från de dagar som gått sedan sist, jag har mest jobbat och varit hemma. 

Det nyaste är väl att jag börjar (förhoppningsvis) komma igång med träningen, för nu har jag fått hem mitt efterlängtade löpband :D funkar finfint! Särskilt nu i hettan då man inte orkar ut och springa i solen (och inte har tid pga nattjobb, att springa på kvällen), perfekt! 

Sedan sist har jag ju också varit till Junsele en sväng och hälsat på lilla systersonen ^^ supersöt är han :D får nog gosa lite med han och Lo till helgen med :)

Tja..idag har vi varit och storshoppat, först Jysk där det blev sängkläder, lite Zola-pyssel-grejer och en kudde. Sen spenderades det pengar på Lidl, love Lidl! Dom har så mycke bra och spännande saker! 

Var också till Ica och hämtade ut mitt paket med nagelgrejer :D här ska byggas naglar! Första försökskaninen blir syster Bella till helgen ;p 


Nu ska vi ta och äta middag innan tredje och sista nattpasset kallar..hoppas det blir liite lugnare än natten som va, för då satt vi inte ner många stunder kan jag lova :p tur man trivs på jobbet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar