onsdag 16 juli 2014

Pyssel och stök

Nu har jag fått en start på  några av mina projektplaner (: har varit på både Rusta och Clas Ohlsons (mina favoritaffärer) och hittat bra-att-ha-grejer! :D Så nu är det bara till att pyssla!

På Rusta var det tänkt att jag skulle köpa ett löpband..men såklart hade dem inte den i butik, så får ringa imorgon och höra om de kan ta hem ett åt mig (: Istället kom jag därifrån med en låda :p (har fått smått lådmani, är så mycket snyggare när allt är sorterat i lådor :)
Sedan drog vi ner till Classes mest för att köpa fläktar, det är nämligen olidligt varmt här hemma, men hittade även massa annat roligt ^^  nämligen en laminator (kan alltid vara bra att ha hemma!), snöre -som jag ska ha till lite Zola pyssel, nya överstrykningspennor, hyllor (inte på bilden) och hyllkonsoller -ska göra ännu en katthylla..eller snarare en kattrappa :D


 Såhär blev bokhyllan (som Zola tidigare bodde i, men som nu får fylla sin rätta funktion), Rustalådan är nu förvaring för nagelsaker..tanken är att den ska fyllas på med smått och gott ;)
Märks det att vi har en nyfiken katt eller? ;p (kan ju avslöja att hon även satt med på första bilden, sitter på bordet precis ovanför grejerna xD).

Nu ska jag sätta mig och pyssla med första lamineringsprojektet ett tag, blir nog några House avsnitt med ^^
Konstigt nog känner jag mig väldigt pigg trots att jag bara sovit typ tre timmar..plus en liten powernap efter middagen, men känns visserligen inte helt nödvändigt att vända tillbaka på dygnen då jag på torsdag påbörjar nattpass 1 av 4 igen (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar